sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Floridassa; Matkapäivä

DAY1

Moikka, nyt saatte suhteellisen ajankohtaisesti näitä postauksia, aloitan kertomalla matkapäivästä. Pakkasin vasta perjantaina ja loppujen lopuksi en tiedä mitä jäi kotiin, mutta eiköhän kaikki tarpeellinen kuitenkin ole. Herätys soi tänään, lauantaina klo.4.00. Taksi tuli meitä hakemaan vartin myöhemmin, lensimme ensin Berliiniin, lento oli lyhyt, joten en tehnyt siinä mitään erikoista. Berliinin lentokentällä meillä ei ollut kovinkaan paljon ylimääräistä aikaa, joskus vähän ennen yhdeksää Berliinin aikaan pääsimme koneeseen ja aloitin tämän postauksen kirjoittamisen, olen myös yrittänyt kuvata vähän videota, jospa saisin tehtyä jonkunlaisen videon, yritän kuvata joka päivä mutta nähtäväksi jää, jos toteutan sen.

Lentokoneessa katselin elokuvia, tein vähän koulujuttuja ja nukuin. Lento kesti suurin piirtein 10,5 tuntia, matkustettua tuli yhteensä n.14 tuntia. Lentokentällä meni aika pitkään, kun ne ovat, niin tarkkoja kaiken kanssa ja passitarkastuksessa pitää esim. laittaa sormenjäljet. Lentokentältä otimme taksin apartementos tyyliselle talolle missä olemme kai 23.12 asti. Kun olimme saaneet vaihdettua vaatteet ja käytyämme nopeasti suihkussa lähdimme vähän katsomaan mitä kaikkea täältä Miami Beachilta löytyy, kävimme rannalla ja ostoskadulla, sekä syömässä. Täällä oli tosi kiva tuuli. Kun kävelimme takaisin, kävimme vielä kaupassa ostamassa vähän aamupalaa sun muuta. Ensivaikutelma paikasta on kyllä hyvä, paljon on hienoja autoja, joita katselee silleen että wow. Kuvasin koko päivästä pätkiä, jotka olen tehnyt koosteeksi, kuvia ei tullut tältä päivältä otettua niin paljon.